Світова прем’єра найпотужнішого серійного гольфу всіх часів - новий Golf R
Флагманський Golf восьмого покоління — двигун TSI, що виробляє 320 к.с., розганяється до 100 км/год всього за 4,7 секунди
Завжди з повним приводом, завжди надзвичайно динамічним, завжди з особливо ексклюзивним дизайном та обладнанням, завжди технологічним еталоном свого класу - класом Golf. І цього разу не інакше: Golf R стане першим Volkswagen, який випустить з новою повнопривідною системою до кінця цього року: 4MOTION з R-Performance Torque Vectoring. Ця інтелектуально мережева система забезпечує новий вимір динаміки водіння.
Новий Volkswagen Golf R планували показати на Фестивалі швидкості в Гудвуді, який з низки причин перенесли, а пізніше скасували. Виробник представив новинку онлайн, в цьому вже немає нічого незвичайного. Ми тепер всі знаємо про найпотужніший VW Golf 8.
Дизайн Volkswagen Golf R
У передній частині кузова виділяється масивна чорна решітка повітрозабірника, що “відтіняє” елементи в колір кузова. На кормі — чорний глянсовий дифузор із двома парами вмонтованих патрубків вихлопної системи Akrapovic. Доповнюють образ найпотужнішого Фольксваген Гольф 8 стандартні 19-дюймові колісні диски.
Характеристики Volkswagen Golf R
Найцікавіше чекає під капотом. Виробник залишив колишній 2,0-літровий турбований двигун, яким комплектували попередній хот-хетч. Віддача і крутильний момент трохи зросли — 319 к.с. і 420 Нм проти 310 к.с. і 380 Нм. У пару мотору передбачено механічну або роботизовану коробку передач. Привід — повний. Максимальна швидкість становить 250 км/год.
Новий Golf R 2021 укомплектували спортивною підвіскою з пружинами підвищеної жорсткості і новими стабілізаторами поперечної стійкості. Інженери додали алюмінієвий підрамник і збільшили від’ємний розвал на передній осі. Все це дало змогу не тільки підвищити стійкість на дорозі, а й проходити повороти на вищих швидкостях. Допрацювали новинці і гальмівну систему.
Салон Volkswagen Golf R
Усередині увагу привертають спортивні сидіння та велика кількість R-логотипів, які відрізняють автомобіль від стандартного хетчбека. Крім того, новому VW дістався 10-дюймовий сенсорний тачскрін і цифрова приладова панель.
Варто визнати, що горизонтальна архітектура передньої панелі інтер’єру дуже доречна в стилістиці Golf R. На вигляд усе дуже серйозно та строго, і водночас присутні невід’ємні спортивні атрибути на кшталт фірмових синіх акцентів і усіченого кермового колеса.